czwartek, 28 września 2017

COCOGLAM

Dzień dobry wszystkim!

Tak jak wspomniałam wczoraj na swoim instagramie -przychodzę  z nowym postem odnośnie wybielania zębów, a chodzi tu o całkiem nowy na rynku produkt, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W internecie aż huczy na temat czarnego proszku do wybielania zębów, ale jak to?! Czarny proszek i służy do wybielania? A więc tak! Jak najbardziej. Jest to węgiel aktywny w utlenionej wersji, który co najważniejsze- jest nieszkodliwy dla naszych zębów, a także nietoksyczny dla ludzi. Za jego skuteczność odpowiada aktywny węgiel organiczny z drzewa kokosowego, który myje zęby,  wzmacnia szkliwo i oczyszcza jamę ustną. Cocoglam jest w stu procentach bezpieczny, jego składniki są pochodzenia naturalnego i organicznego. Skutecznie pomagają wybielić nasze zęby, a dodatkowo pozostawiają uczucie czystości na długi długi czas.
W składzie Cocoglam znajdziemy aż cztery cząstki, które są odpowiedzialne za skuteczne wybielenie.
Węgiel aktywny-jako główny składnik, glinka bentonitowa, ekstrakt z pomarańczy, a także ekstrakt z mięty odpowiedzialny za świeży oddech. Wszystkie składniki są w 100% naturalne i bezpieczne-zapewniam! JAK UŻYWAĆ COCOGLAM? To proste, lecz pierwszym krokiem jaki zrobisz w stronę wybielania-zaopatrz się w kolejną szczoteczkę. A jeśli już mowa o szczoteczce to zmocz ją, następnie nałóż proszek i szczotkuj zęby delikatnymi ruchami przez trzy minuty. Na kolejne dwie minuty pozostaw proszek na zębach, po upływie czasu dokładnie wypłucz jamę ustną wodą i na koniec (drugą szczoteczką) umyj zęby zwykłą pastą.

Nie bez powodu jest w internecie o nim tak głośno, szczególnie na instagramie gdzie co chwilę można natknąć się na nowe i kolejne zdjęcia dziewczyn, które ze szczerym uśmiechem na twarzy polecają ten produkt. Osobiście jak najbardziej również polecam, spróbowałam i przekonałam się, że rzeczywiście działa. Potrzeba jednak trochę czasu, ponieważ pierwsze efekty zauważyłam po 1,5-2 tygodniach, aczkolwiek wszystko zależy od naszego szkliwa. Osoby takie jak ja, pijące dość dużą ilość kawy powinny uzbroić się w cierpliwość :) Najlepszym wyjściem byłaby absolutna rezygnacja z kawy, ale jak zacząć dzień bez choćby małej filiżanki? Dlatego warto zaopatrzyć się w słomki do picia szczególnie ciemnych napoi, herbaty, a także kawy (serio, ja tak robię) :D

GDZIE ZAMÓWIĆ COCOGLAM? Wejdź na http://cocoglam.pl/ następnie kliknij w zakładkę "KUP COCOGLAM" i gotowe! Trzydziesto -gramowe opakowanie z czarnym proszkiem kupisz za 89,00zł. Nie jest to jakaś kosmiczna cena, ponieważ proszek jest bardzo wydajny i wystarczy z pewnością na długi czas. Fajne jest jeszcze to, że dostawa na terenie Polski jest całkowicie za darmo!

Jeśli chcesz zadać mi pytanie, wchodź śmiało na ask gdzie chętnie udzielę odpowiedzi na Twoje pytanie :)
Zapraszam również na mój instagram! 
Dobrego dnia, pozdrawiam! (:



Poniżej kilka zdjęć przedstawiających produkt.
(zapożyczone z internetu)

















11 komentarzy:

  1. poproszę o post z pielęgnacją włosów i wszystkimi szczegółami. pamiętam Cię jak jeszcze kilka lat temu miałaś takie zniszczone, a teraz jak Cię widziałam ostatnio, to nie ma porównania. jestem ciekawa jak Ty to Karolcia zrobiłaś. mi się niestety nie udaje ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie robiłam z nimi nic szczególnego, ale warto wziąć pod uwagę że zabieg z rozjaśniaczem miałam robiony trzy razy więc i tak o dziwo mam jeszcze tak bujną czuprynę 😁 Raz kiedyś skusiłam się na saunę na włosy i przyznam że działa cuda, ale raz nie wystarczy-musiałabyś robić regularnie zabieg żeby uzyskać odpowiedni efekt. Dziękuję za komentarz i propozycję, post o włosach na pewno się pojawi. Pozdrawiam 😘

      Usuń
    2. Ja miałam saunę, olaplex i takie różne, ale na moje włosy nie działają. Niestety wieloletnie rozjasnianie im nie pomogło. Dlatego teraz wracam do natury małymi kroczkami ☺

      Usuń
    3. Podejrzewam, że do tego suszarka i prostownica w ciągłym ruchu? Fryzjerką nie jestem, więc musiałabyś sięgnąć po radę naprawdę dobrego fryzjera, ale zamiast palić włosy zwykłą prostownicą, może spróbowałabyś keratynowego prostowania? Ja osobiście się nad tym właśnie zastanawiam 🙂

      Usuń
    4. Wiem, że nie jesteś fryzjerką, ale Twoje włosy dziś a 2 lata temu to niebo a ziemia dlatego prosiłam o ten wpis :) Kochana właśnie moje schną naturalnie i nie prostuje wgl :/ A polecasz jakiś salon w żurominie, który prawidłowo wykonałby keratynowe prostowanie? :)

      Usuń
    5. Z tego co wiem, to w Żurominie tylko prawdopodobnie w Chantalu jeszcze do niedawna było można zrobić, ale nie jestem na 100% pewna czy nadal robią. Mimo wszystko wolałabym poczytać o innych większych salonach fryzjerskich np. w Płocku, czy nawet Warszawie. Moja koleżanka robiła w Żurominie i nie poleca.

      Usuń
  2. Hej Karcia! Jakiego podkładu i odcienia używasz w swoim makijażu? Zrobisz post o kosmetykach do codziennego makijażu jak to wykonujesz? Tak właściwie to kiedy nowy post? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od trzech lat używam podkładu revlon i nie zamienię go na żaden inny 😊 Aktualnie mam odcień 220 🙂

      Usuń
  3. Jakim tel robisz selfie na insta np? Jesteś z niego zadowolona? Może zrobisz post: whats od mg Phone? (Chodzi o to jakie przydatne aplikacje w nim posiadasz). Pozderki ;-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej! Mój telefon to iPhone 5s, mam kilka aplikacji, które się u mnie sprawdzają ale wątpię czy taki post zainteresowałby kogokolwiek. Pozdrawiam również! 😘

      Usuń
  4. W Zurominie robila właśnie w tym Chantalu? A nie wiesz co tam było nie tak? :-)

    OdpowiedzUsuń