poniedziałek, 18 września 2017

BACK

Hej, Hej!
Kto pamięta tę stronę z czasów, kiedy próbowałam swoich sił w blogowaniu? Był to blog tak naprawdę o wszystkim, taki trochę miszmasz. Starałam się pisać trochę o modzie, kosmetykach, wrzucałam zdjęcia z codziennych, najzwyklejszych dni, pokazywałam swoje małe hand made by me. Brakowało głównie konkretnego tematu w który mogłabym się zagłębić, poszerzać swoją wiedzę i opowiadać o nim swoim czytelniczkom. Dbałam jednak oto, żeby posty były jak najczęściej lecz nie zawsze było tak, jakbym tego chciała. Blogowanie z czasem wydało mi się nudne, stąd moja decyzja o usunięciu wszystkich postów. Brakowało mi chęci, nie widziałam potrzeby żeby pisać kolejne posty, które z dnia na dzień czytało coraz mniej osób, a muszę przyznać że na początku było Was dosyć sporo :)
 To była długa przerwa, bodajże dwuletnia(?) o ile się nie mylę, ALE! nigdy nie jest za późno, żeby wszystko naprawić, dlatego zdecydowałam się wrócić :) Mam nadzieję, że tym razem nie nastąpi dzień w którym usunę wszystkie wpisy i pożegnam się ze stroną na kolejne dwa lata :D :D :D 

Nawiązując do tych dwóch lat w których mnie nie było-sporo się pozmieniało, a przede wszystkim zmieniła się moja osoba, wydoroślałam, zmieniłam troszeczkę nastawienie do świata i ludzi. Nauczyłam się pokory, zrozumiałam wiele rzeczy i spraw o których kiedyś myślałam po prostu w inny sposób. Czasem nawet nie zdajemy sobie sprawy jak jesteśmy w stanie sami siebie zmienić,  nawet w krótkim czasie. Niektórzy zmieniają się pozytywnie, lub negatywnie-ja jak najbardziej poszłam w tę lepszą stronę (: Obecnie mam 22 lata, od lutego mieszkam w Niemczech z rodziną, wszyscy mamy się świetnie i mam nadzieję, że zostaniemy tu jak najdłużej :)  
Minie jeszcze pewnie sporo czasu, zanim znajdę dla siebie konkretną tematykę bloga w której będę czuła się najlepiej, ale zacznijmy od początku. Podobno początki zawsze są trudne, a więc może pomożecie? Jakieś propozycje? :)
 Kosmetyki? Moda? DIY? Fotografia? 
O czym chciałabyś czytać na moim blogu? Czekam na Twoją odpowiedź, a poniżej zostawiam linka do strony, gdzie możesz zadać mi pytanie: ask
A jeśli chcesz wiedzieć, co u mnie na co dzień, chodź na mój instagram

Miłego dnia, Karo! (:




2 komentarze:

  1. O hej, Karolcia! Miło Cię znów czytać :)
    kosmetyki, pielęgnacja włosów, moda takie posty będę chętnie czytać, w sumie to przeczytam wszystkie tak jak za dawnych czasów. Z kim mieszkasz w Niemczech? Spora zmiana. Powodzenia Pysia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Baaardzo się cieszę, że są jeszcze w ogóle takie osoby, które czekają na kolejne moje posty 🙂 Tutaj za granicą mam prawie wszystkich swoich najbliższych przy sobie, brat tylko w Polsce. Pozdrawiam Cię cieplutko 😘😘😘

      Usuń